quinta-feira, 17 de maio de 2007

los remordimientos

El corazón azul de los remordimientos ta esta nueche más escitáu que de costume. Sabe que lleva ún meses, dos años llargos ensin nengún contactu con una compañía amiga qu'hasta entós yera una presencia bien cercana; ella nuna ciudá y yo n'otra falábamos per teléfonu más de lo que faláramos enxamás en tando xuntos na vida; los mensaxes de móvil, los e-mails, acobiyábenmos mutuamente embaxo un techu íntimu de palabres y emociones espresaes con una intensidá que nunca llegáramos algamar cara a cara. Esa cercanía aprovisionábamos del calor necesariu pa siguir alantre cola convicción de que naide nun ta nunca solu si tien a mano la complicidá verdadera d'una voz amiga. Sabíamos que bastaba mandar un mensaxe sms o facer una llamada pa salir de cualaquier infiernu o llaberintu onde nos metiéramos por qué sío qu'éstrañes circunstancies. Enxamás nunca tuvimos más cerca ún del otru. Agora, d'un tiempu a esta parte, lo único que nos xune ye la llonxanza, l'ausencia mutua nos nuestros díes.

Nel corazón azul de los remordimientos cute una verdá de les que duelen. Nunca fue ún bon administrador de fidelidaes. Enfotáu por demás na capacidá de los otros p'aceptalu a ún como ye, coles sos zunes y ventoleres, les sos desapaiciones repentines y duraderes, los sos plantones, el so tarrecimientu a coyer el teléfonu cuando suena o a presentase a una cita namás porque se llevantó col pie torcíu o simplemente porque nun-y petez dir y nun va y queda tan campante sintiéndose talmente l'home invisible y contentísimu de figurase que lo ye a los güeyos de toos. Enfotáu en que les escases amistaes lu acepten como ye, difícil d'aceptar por naide, por esi enfotu inconsecuente fue perdiendo ún la fidelidá de tantes compañies.

L'amistá ye una flor bien trabayosa de cultivar, nun se cría en cualaquier tarrén, precisa siempre d'un llechu firme onde enraigonar y un cuidáu diariu y constante. Xusto lo que ún nun ye quien a porporcionar pola so manera de ser, proclive a la dispersión, la galbana, el distanciamientu emocional, la incoherencia, el desánimu, la desgana, l'empeñu en sigur andando camín ensin esmolecese de si dexó atrás incendios o xelaes.

Y revuélvese el corazón azul de los remordimientos, ta a piques d'españar como una bomba
programada col temporizador de les inconsecuencies y les infidelidaes. Sabe meyor qu'un que de cierta edá pa en delantre nun tenemos otres amistaes que l'escamplor silenciosu de la lluna y el calor de les nuestres propies engataes.