segunda-feira, 7 de maio de 2007

díes qu'hasta la muerte respeta


La felicidá ye tranquila, sele, nun fai ruiu. Despierta sal de la cama desnuda y después vesla nel espeyu pintándose los llabios, sonríe entós amoyentando los llabios. Mírate a los güeyos y nun hai más alarma que la de la cafetera anunciando l'almuerzu. Güel a café recién fecho la felicidá. Vuelve amoyentar los llabios y sonríe.

Hai díes nos que te defende de la vida una imaxe arramplada a la intimidá, una semeya tirada a escondidielles o casi, faciendo como que ye a escondidielles.

A la felicidá gústa-y xugar. Xuegos privaos, secretos, prestosos porque se saben fuera del ángulu de la cámara, al marxe de les convenciones y de lo que pueda pensar el vecín cuando siente ruios al otru llau de la paré de la so vida, ruios y gargayaes que nun pretendíen interrumpir el so sueñu, namás gozar de la bona suerte acabante esconsoñar: revolvina, despierta, duce como un venenu sin mal.

Agora suena l'hélice del secador falagando'l pelo roxo de la felicidá. Chisquen pingos del pelo inda húmedo, vivo, como l'ánimu del qu'empieza un día d'esos nos que, sabes de xuro que nun te puede pasar nada malo, como nun seya morrer.

Que la muerte, vieya fastidiosa, nin la felicidá respeta, inda, alcuando, tal paez que lo ficiera, que tarrez -nel so corazonín, seguro que lu tien- perturbar los díes de los que viven la so vida ensin cruzase nel so camín, enforma abatanaos en ser felices y procurar que dure, ensin nada en contra de ella, porque nesos díes ta bien llonxe la tenaz cobradora, nun tien nada contra nós.