sábado, 12 de maio de 2007

les cuentes de la nueche


Hai deldes qu'enxamás acaben de pagase. El tiempu nun les salda, auméntales. Les deldes cola nueche son d'esa clase.

En determinaos momentos de la vida (l'adolescencia, la primer mocedá...) amuésase espléndida la nueche con nós. Convídanos a too como una señora grandona a la qu'arriqueciera un güelpe de suerte nun casinu. Ella paga siempre por nós y por tolos de la fiesta. Vuélvese na nuestra amiga favorita, la única d'averes imprescindible, la que nunca nos falla.

Como la muerte nunca nun tien priesa la nueche en cobrar les sos deldes. Sabe bien, la bona puta negocianta, que cuanto más-y debamos más-y vamos tener de pagar. Y cuerren los sos intereses abondo más aína que los años y los díes de cierta edá pa en delantre.

Esclavos de la nueche. Cada día qu'atapez un azogue de tremorosa escitación pon en danza hasta la última de les nuestres terminaciones nervioses énte la llamada irrefugable de la selva, de la vida amoyentada de sexu alló no más escuro y mesto del monte. Ellí ta ella, acusbiando ente los matos, los güeyos encesos como calicores, mientres apunta nel so cuadernu cada nueva delda y suma, multiplica o resta y divide los nuestros intereses y los suyos. Fueron los mesmos notros tiempos de los que ya nin ella s'alcuerda -nobleza obliga-, d'entós p'acó el saldu cuerre na nuestra escontra y enxamás nunca, por munchos años que viviéramos, díbamos poder dexar paga la mitá de la mitá de la mitá d'una cifra igual a infinitu, a nada imposible d'algamar cola curtia vida d'un mortal.

La nueche. Medio cáncer medio ánxel. Siguimos pagar a cuenta debía el preciu qu'ella nos ponga. Danos igual esperar desnudos y abrazaos a ella el lluceru del alba na cama d'un hotel o d'un hospital.