terça-feira, 15 de maio de 2007

amigos, conocíos, saludaos

Tercamente el destín va tramando los sos pasos mientres nós paseamos distraíos pela ciudá.

De la que mirábamos pa una nube con forma d'ánxel fema un conocíu pasó al nuestru llau y como nun lu saludamos cuidó que dalgo-y teníamos a la escontra y que bien ciertos yeren los bilordios que-y llegaren sobre les nuestres verdaderes intenciones tocante a él. Siguió'l so camín echando pestes de nosotros, borrándonos dafechu de la so llista de persones que paga la pena conocer.

Después dibuxóse en cielu una nube con forma de medusa y fue tan fugaz la so nacencia y la so disolución n'atmósfera borrinosa que se quedó ún esteláu como naguando que volviere suceder el milagru. Por eso nun pudi oyer les voces de X., esa solombra vaga de cuantayá que siempre s'empeña en saludame como si yo fuere el qué más-y debe, arguyosu y pagáu d'él mesmu por ver que-y correspuendo al saludu con un acenu de falsa cortesía -qu'él siempre toma por devota admiración-. Seguro qu'acompañó les voces de trabayosos esparabanes pa llamar la mio atención. Nun caí na cuenta hasta que lu vi alloñase y relacioné les voces que sintiera (ayenu per completo a que se dirixeran a mi de la que miraba la nube con forma de medusa) cola so obstinada costume de facese notar. En fin, qué vamos facer si esti ye otru de los que güei me pon na so llista negra y namás por esta manía absurda que gasta ún de distraese mirando pa les nubes.

Préstenme les formes en movimientu de les nubes, el so fulgor únicu, la so abstracta belleza que dura un instante, una sucesión brevísima de dibuxos al vapor. Nubes como la tercera que me fizo ver nella la tiesta d'un unicorniu. Yera la primer vez que vía ún, inda fuere na forma d'una nube y la emoción traíame p'arrepresalu una canción de Silvio Rodríguez y unos versos d'Eugenio d'Andrade. Sacóme del plasmu el soníu del móvil en bolsu. Duldé en contestar, al final fícelo y al otru llau sentí el tonu cálidu d'una voz amiga que diba tiempu nun escuchaba. Olvidéme del unicorniu, dexé de mirar pa les nubes, centréme na conversación.

L'amistá ye la nube más rara, la única que nunca pasa de llargo nin se difumina n'otres formes camudantes. Alcuéntranos siempre uquiera nos escondamos, alcontrámosla siempre por escondía qu'estea. En siendo auténtica nunca nun nos va atopar distraíos, mirando pa les nubes.