terça-feira, 29 de maio de 2007

aire

Asomar a la ventana y mirar p'abaxo a ver la vida que pasa enriba unos tacones altos o pisando l'acelerador pa nun llegar tarde a una cita. Nun me figuro la posibilidá de veme priváu d'esa costume, cómo diba poder respirar sinón.

Siento gustu poles ventanes. Namás que se me pon una a tiru embúrriame un irreprimible deséu d'asomar a ella. Supongo que ye una manera como cualaquier otra de combatir la claustrofobia d'esistir: tarrecer los sitios cerraos y allampiar polos espacios abiertos. La vida sucede siempre albintestate, ensin abellu, azótenla tolos vendavales y móyenla tolos xarazos, cúrten-y el piel desnudu les vergayaes enceses del sol y el sal escitáu de tolos mares, ráspiala'l polvo de tolos caminos por andar. Ente cuatro muries de cementu, maera, tierra namás puede alendar la muerte.

Les meyores hores de la vida sicasí gozáronse n'espacios cerraos, escuros, íntimos. Y nun faltaba nellos nunca l'aire, nunca la lluz, nunca el cariciar sele y frescu de la herba, el falagu sonce del agua de ríu o de mar o de nube. Pero sentía ún -ye bien cierto-, después del orgasmu, una necesidá infrayable de salir corriendo dica un llugar onde de verdá cariciaren les manes seles y fresques del aire, la lluz, la herba, el falagu sonce del agua, correr dica un prau infinitu y arrevollicase nél respirando fondo tol aliendu de la tierra y dexar que'l cuerpu folgare ende como si enxamás fuere volver a sentise frayáu y nada de lo vivío importare. Y que l'aire entrare y saliere del cuerpu folgáu como pela so propia casa.