sábado, 28 de abril de 2007

la caravana pasa


Alcuando, despistáu como ye ún, pása-y que nun sabe ónde tien la cabeza. Cuántes veces s'encamentó nun volver a los folleros infectos de los que fuxera como alma que lleva'l diablu. Fuxir pa siempre d'esos furacos ensin sen onde perdió tantes hores y tantos díes de la so vida lluchando a espada llimpia escontra fantoches, bisarmes, espantayos.

Prestaba sentise asina, llibre de compromisos o rempuestes con aquellos que nada nun tienen en común con nós, quitando la propia llingua na que s'espresaben, unos vagos oxetivos políticos o civiles remotamente comunes. Y sicasí nun deprende ún nin a fuerza d'escaldaúres.

Pelos caminos, los únicos seguros de la vida, que son los caminos de les duldes, escapa ún agora que nada ye tan importante como siguir alantre pisando colos pies propios. Alluende, fuera de la fiesta, agullen les fieres más absurdes. El so gañíu sopelexáu a tolos vientos invita a la desesperanza y a la destrucción. Pero cómo puede ún desesperar poles tochures de los que nun tienen nenguna esperanza de camudar por muncho que los años pasen y la esperiencia dea llecciones irrefugables; cómo puede ún quedase atrás del propiu camín por destruir lo que lleva nos xenes un códigu hereditariu d'alloriada autodestrucción.

Y mentres lladren les yenes miserables, el viaxe sigue, la caravana pasa. Allónxase. Olvídase.