domingo, 26 de agosto de 2007

invitacion al viaxe

Tolos caminos siguen la trayectoria del deséu nel so viaxe dica niundes. Empiecen toos nesi puntu onde'l primer escamplu del gozu percíbese y ye tan fonda la so llamada que ya enxamás se puede dexar de siguir.

Andamos camín porque alló llonxe, más alló de tolos caminos hai dalgo más poderoso que les nuestres ansies por algamalo, más poderoso que la vida y la muerte.

Tien el rellumor borrinosu de les isles pero nun ye una isla.

Aruma na llonxanza el rastru escitante de les tierres incógnites y les zones prohibíes, sema nel corazón del que lo allampia la señaldá infrayable poles ciudaes destruíes y polos países a los que nunca se vuelve.

Somos del llugar de onde marchamos y de tolos llugares onde pasamos la nueche, el día, unes hores. La nuestra casa ta alluende, más alló del llugar onde'l camín acabe. Ye nuestra porque enxamás vamos llegar a ella, porque naide nos espera ende, nada nuestro , nin sueños nin memoria de nós abelluga...sicasí ellí ta tolo que somos, tolo de los nuestros, de tolos que fueron y andaron alcuando el camín a la tierra de llonxe.

Más alló del últimu vai, del últimu monte, del últimu cantil, más alló del mar y de la llinia mudable del horizón, hai un llugar que nun conocen los muertos, un llugar al que nunca lleguen los muertos. Que namás conoz l'aire que vien y llega y pasa. Un llugar al que namás llega l'aire que vien y llega y marcha.