¿Quién somos nós, preguntes? Somos los sobrevivientes de les cuarenta últimes serondes, los que vieron empezar cuarenta y ún veranos, los que tuvieron güelos y güeles, amigos, amantes, sueños, ciudaes, ríos, fontes, hores doraes, nueches en velea y nueches enceses de pasión, malos tiempos y tiempos meyores.
Somos los que vieron al cometa Halley y al cometa Hale-Bop.
Los que vieron la sombra alta y benéfica de los carbayos cuando la vida yera siempre presente y vieron después caer a los carbayos.
Somos los que vieron a les llóndrigues apigazando al soleyín de mayu y dexándose flotar agües arriba del Nalón.
Los que vieron les gaviotes llegar a Sama anunciando la primer ñeve del añu y a un muñecu de ñeve nel iviernu del 76 con una bufanda al pescuezu que llevaba los tres colores de la bandera republicana.
Somos los que vieron coses que naide más pudo ver y que tampoco nós vamos volver a ver, por eso tenemos los güeyos cansos.
Preguntes quién somos y poco te podemos dicir de nós. Somos los que vimos a una nenina triste y gacha una vez nun prau, arrodiada de fueyes caídes y del verde de la soledá. Somos los que nun fuimos quien a facer nada por consolala, por curala con un esconxuru de la so desoladora tristura. Somos los que nunca enxamás vamos poder durmir tranquilos por ello.